Jak vyhodnocovat výkon SEO v rámci atribucí s Adamem Šilhanem

Adam Šilhan

Naučte se, jak pracovat s atribučními modely při vyhodnocování SEO aktivit. Poradí Adam Šilhan z brněnského igloonetu.

Prezentace z akce

Stáhnout prezentaci

O čem byla akce

Atribuční modely jsou v poslední době horkým tématem online marketingu. Přičítají jednotlivým online kanálům větší či menší podíl na konverzi a jsou jeden z přístupů, jak vyhodnocovat účinnost frameworku STDC (See Think Do Care).

Jak s nimi ale správně pracovat v rámci vyhodnocování vašich SEO aktivit? Zajímá vás, jak vašim SEO aktivitám přidat správnou konverzní hodnotu?

To vám vysvětlí jeden z nejpovolanějších. Je jím Adam Šilhan, Google Partners trenér pro atribuce. Nemusíte v Brně poslouchat jen na stojáka, ale u nás si k tomu můžete i sednout a dát si něco dobrého k jídlu a pití 🙂

Adam spolupracuje s certifikovanými agenturami, ale také s klienty, studenty i neziskovými organizacemi, kterým pomáhá rozvíjet úroveň znalostí a dovedností v oblasti online marketingových řešení.

Co se během workshopu dozvíte?

  1. Začne se základním očekáváním, které od organicu máme a jakým způsobem zjistit, v jaké fázi nákupního cyklu se organic nachází.
  2. Proberou se asistované konverze a jaké chyby v jejich interpretaci se nejčastěji dělají.
  3. Přes atribuční modely se dostaneme k vyhodnocování úspěšnosti organického vyhledávání na základě inkrementu/upliftu.

Google Analytics atribuce již dlouho nabízí spolu s konverzními cestami. Využijte je naplno!

Přijďte a nebojte se zeptat, co vás zajímá.

Akce proběhla

    • Termín a čas: 12.2.2019 od 18.00
    • Místo: Restaurace Baroko – Orlí 469/17, 602 00 Brno (mapa zde)
    • Kapacita: 30 osob